Klanttevredenheidsonderzoek

Wij vinden het belangrijk om te weten wat u vindt van onze dienstverlening. Daarom zijn we vanaf 15 augustus 2024 gestart met een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek. Dit betekent dat u na een bezoek aan onze balie in het gemeentehuis, na telefonisch contact én na contact via WhatsApp een uitnodiging krijgt om hieraan mee te werken.

Met uw reactie zien wij wat u belangrijk vindt. Wat goed gaat en wat beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening aan u steeds blijven verbeteren. Wij verwerken de antwoorden altijd anoniem.

Uitnodiging ontvangen

Als u ons heeft gebeld, krijgt u een uitnodiging via sms met als afzender ‘Barendrecht’. Na een afspraak aan de balie ontvangt u een e-mail van KCM Survey. Dit is het bureau dat het onderzoek voor ons uitvoert. WhatsApp-gesprekken sluiten wij af met een link waar u de vragenlijst in kunt vullen over uw contact met ons.

Meer informatie

Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact met ons op via info@barendrecht.nl.

Privacy

Wij verwerken uw persoonsgegevens op basis van de grondslag gerechtvaardigd belang artikel 6 eerste lid sub f van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wij doen dit voor de optimalisatie van onze bedrijfsvoering en ter verbetering van onze dienstverlening naar onze inwoners. Vrijwilligheid staat daarbij altijd voorop.